Programa debate sobre la jornada futbolística, presencia de miembros del club (jugadores, aficionados,…)y todas las noticias del CD Castellón. Presentado por David Reina los Martes 22:30 horas y 90’ de duración. Redifusión los Miércoles y Jueves.
You Might also like
-
Castellón Base 21 Juny 2021
Programa sobre l’actualitat esportiva dels equips de futbol base de la província, presentació de tornejos i presència dels clubs. Presentat per Víctor Mut els Dilluns 21horas i 60′ de duració. Redifusió durant la setmana.
-
Gent d’ací 3 novembre 2022
Programa amb informació i entrevistes de l’actualitat social provincial i persones rellevants de la província. Presentat per Miguel García els Dijous a les 22:15 hores i 60′ d’emissió. Redifusió els Divendres i Dissabtes.
-
Quadern en blanc 16 Octubre 2020 2ªpart
Programa amb informació sobre l’actualitat cultural de la província, entrevistes i presentacions d’artistes. Presentat per Antonio Arbeloa els Divendres 22:00 hores i 120′ d’emissió. Redifusió els Dissabtes i Diumenges Tercer programa de la Temporada 2020/2021. Edició 766, segona part ens acompanyen: -Ismael Bonet – Llibrer. Remei Sanchez Belenguer – actriu i directora de Baladre.

