Programa con información sobre la actualidad cultural de la provincia, entrevistas y presentaciones de artistas. Presentado por Antonio Arbeloa los Viernes 22:00 horas y 120’ de emisión. Redifusión los Sábados y Domingos.
També et podria interessar
-
Festes Sant Pasqual 2ºBodegueta 2019
Entrevistes al protagonistes de la festa i membres de la coorporació municipal Sant Pasqual 2019 – Vila-real (Castellón)
-
Castellón Base 6 de marzo de 2023
Programa sobre l’actualitat esportiva dels equips de futbol base de la província, presentació de tornejos i presència dels clubs. Presentat per Víctor Mut els Dilluns 21horas i 60′ de duració. Redifusió durant la setmana.
-
Informatiu TEVE4 15/12/2020
Programa informatiu diari sobre les notícies d’actualitat i d’esport de la província. Realització i producció pròpia. Presentat per Marta Alacreu i colabora Miguel García de dilluns a diumenge a les 14h, 20:30h i 00h amb una duració de 30minuts.