Programa debate sobre la jornada futbolística de los equipos de Regional Preferente de la provincia y con presencia de los clubs. Presentado por Ángel Magdaleno los Lunes 21:15 horas y 75’ de duración. Redifusión los Martes y Miércoles.
També et podria interessar
-
Castellón Base 25 abril 2022
Programa sobre l’actualitat esportiva dels equips de futbol base de la província, presentació de tornejos i presència dels clubs. Presentat per Víctor Mut els Dilluns 21horas i 60′ de duració. Redifusió durant la setmana.
-
La Barbería Albinegra 11 Maig 2021 2ª part
Programa debate sobre la jornada futbolística, presencia de miembros del club (jugadores, aficionados,…)y todas las noticias del CD Castellón. Presentado por David Reina los Martes 22:30 horas y 90’ de duración. Redifusión los Miércoles y Jueves.
-
Informatiu TEVE4 20/10/2020
Programa informatiu diari sobre les notícies d’actualitat i d’esport de la província. Realització i producció pròpia. Presentat per Marta Alacreu i colabora Miguel García de dilluns a diumenge a les 14h, 20:30h i 00h amb una duració de 30minuts.