Programa informatiu diari sobre les notícies d’actualitat i d’esport de la província. Realització i producció pròpia.
Presentat per Marta Alacreu i colabora Miguel García de dilluns a diumenge a les 14h, 20:30h i 00h amb una duració de 30minuts.
You Might also like
-
Quadern en Blanc Programa 13/01/23 Invitada: Claudia de Vilafamés
Programa amb informació sobre l’actualitat cultural de la província, entrevistes i presentacions d’artistes. Presentat per Antonio Arbeloa els Divendres 22:00 hores i 120′ d’emissió. Redifusió els Dissabtes i Diumenges
-
Castellón Base 12 Desembre 2019
Programa sobre la actualidad deportiva de los equipos de fútbol base de la província, presentación de torneos y presencia de los clubs. Presentado por Víctor Mut los Jueves 21:15 horas y 60’ de duración. Redifusión los Viernes y Sábados.
-
Castalia Directe 10 Setembre 2019
Programa debate sobre la jornada futbolística, presencia de miembros del club (jugadores, aficionados,…)y todas las noticias del CD Castellón. Presentado por José Luis Gual los Martes 21:15 horas y 90’ de duración. Redifusión los Miércoles y Jueves.

