Programa informatiu diari sobre les notícies d’actualitat i d’esport de la província. Realització i producció pròpia.
Presentat per Marta Alacreu i colabora Miguel García de dilluns a diumenge a les 14h, 20:30h i 00h amb una duració de 30minuts.
També et podria interessar
-
Quadern en blanc 12 Juny 2020 4ªpart
Programa con información sobre la actualidad cultural de la provincia, entrevistas y presentaciones de artistas. Presentado por Antonio Arbeloa los Viernes 22:00 horas y 120’ de emisión. Redifusión los Sábados y Domingos.
-
Fútbol Provincial 9/11/2022
Tota la informació de la jornada, resums, entrevistes, jugades polèmiques, invitats, Whatsapps…. Presentat per Ángel Magdaleno i coordinat per José Luis Broch “Pepo”. Els dimecres a les 21:00. Redifusió durant la setmana i a qualsevol hora en la nostra web.
-
L’Hora de Rosa del Nilo 16 Abril 2013
El programa de TEVE4, con nuestra brujita particular: ROSA DEL NILO.