Programa debate sobre la jornada futbolística, presencia de miembros del club (jugadores, aficionados,…)y todas las noticias del CD Castellón. Presentado por David Reina los Martes 22:30 horas y 90’ de duración. Redifusión los Miércoles y Jueves.
You Might also like
-
Castellón Base 12 Abril 2021
Programa sobre l’actualitat esportiva dels equips de futbol base de la província, presentació de tornejos i presència dels clubs. Presentat per Víctor Mut els Dilluns 21horas i 60′ de duració. Redifusió durant la setmana.
-
El Madrigol 23/10/2023
Programa debat sobre la jornada futbolística i totes les notícies del Villarreal CF. Presentat per Eric Orejuela. Els Dilluns 22:00 hores en directe i 90′ de duració. Redifusió Dimarts i Dimecres.
-
Quadern en blanc 30 Octubre 2020 1ªpart
Programa amb informació sobre l’actualitat cultural de la província, entrevistes i presentacions d’artistes. Presentat per Antonio Arbeloa els Divendres 22:00 hores i 120′ d’emissió. Redifusió els Dissabtes i Diumenges Quint programa de la Temporada 2020/2021. Edició 768, primera part ens acompanyen: -Ximo Gomez Bononad – escriptor, amb «Enseñanzas de la pandemia». -Ismael Bonet – Llibrer

