Programa debate sobre la jornada futbolística, presencia de miembros del club (jugadores, aficionados,…)y todas las noticias del CD Castellón. Presentado por David Reina los Martes 22:30 horas y 90’ de duración. Redifusión los Miércoles y Jueves.
També et podria interessar
-
Quadern en blanc 23 Abril 2021 1ªpart
Programa amb informació sobre l’actualitat cultural de la província, entrevistes i presentacions d’artistes. Presentat per Antonio Arbeloa els Divendres 22:00 hores i 120′ d’emissió. Redifusió els Dissabtes i Diumenges
-
Avança’t: Especial Coronavirus 26 Juny 2020
Programa informatiu diari sobre l’estat d’alarma i situació amb la COVID-19. De Dilluns a Divendres a les 20:30h amb duració de 120′
-
Castellón Base 26 Abril 2021
Programa sobre l’actualitat esportiva dels equips de futbol base de la província, presentació de tornejos i presència dels clubs. Presentat per Víctor Mut els Dilluns 21horas i 60′ de duració. Redifusió durant la setmana.