Programa informatiu diari sobre les notícies d’actualitat i d’esport de la província. Realització i producció pròpia.
Presentat per Marta Alacreu i colabora Miguel García de dilluns a diumenge a les 14h, 20:30h i 00h amb una duració de 30minuts.
També et podria interessar
-
Informatiu TEVE4 07/12/2020
Programa informatiu diari sobre les notícies d’actualitat i d’esport de la província. Realització i producció pròpia. Presentat per Marta Alacreu i colabora Miguel García de dilluns a diumenge a les 14h, 20:30h i 00h amb una duració de 30minuts.
-
Avança’t: Especial Coronavirus 25 Març 2020
Programa con información sobre la actualidad cultural de la provincia, entrevistas y presentaciones de artistas. Presentado por Antonio Arbeloa los Viernes 22:00 horas y 120’ de emisión. Redifusión los Sábados y Domingos.
-
Fútbol Provincial 27 Octubre 2020
Programa debat sobre la jornada futbolística dels equips de Regional Preferent de la província i amb presència dels clubs. Presentat per Ángel Magdaleno els Dimarts 21:30 hores en Directe. I 75′ de duració. Redifusió durant la setmana.